Reklamacje

Towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, ma prawo odesłać go przesyłką poleconą.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon oraz krótki opis, jaka jest przyczyna reklamacji oraz dane adresowe (imię nazwisko, ulica, nr domu, mieszkania, miasto, kod i nr telefonu kontaktowego).
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji 

Navigation

Mój koszyk

Close
Viewed

Recently Viewed

Close

Great to see you here !

Hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mail.

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our polityka prywatności.

Masz już konto?

Quickview

Close

Kategorie