Jak kupować?

Zamówienie może zostać złożone:
– telefonicznie
– za pośrednictwem procedury zakupów w sklepie internetowym
– drogą e-mailową
Po złożeniu zamówienia poprzez e-mail lub sklep internetowy Klient otrzymuje e-mail zwrotny w celu potwierdzenia zamówienia.
Realizacja zamówionego towaru rozpoczyna się:
– w przypadku zamówień płatnych za pobraniem – po tym, jak do sklepu dotrze zamówienie
– w przypadku zamówień płatnych przelewem – gdy środki wpłynął na konto bankowe
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że produkt jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności produktu objętego zamówieniem, Klient jest o tym informowany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Klient w terminie 2 dni od chwili powiadomienia go przez Sklep o braku produktu podejmuje decyzję o dalszej realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, rezygnacja z całego zamówienia).
W przypadku braku decyzji Klienta we wskazanym wyżej terminie, Sklep zwraca wpłaconą przez Klienta kwotę pieniężną.
Zamówione produkty Sklep wysyła w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia zaksiegowania wplaty na koncie, chyba że zaznaczono inaczej w informacji przy produkcie, przy czym maksymalny termin wykonania umowy nie może przekraczać 30 dni. 

Navigation

Mój koszyk

Close
Viewed

Recently Viewed

Close

Great to see you here !

Hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mail.

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our privacy policy.

Masz już konto?

Quickview

Close

Kategorie