Zamówienie może zostać złożone:
– telefonicznie
– za pośrednictwem procedury zakupów w sklepie internetowym
– drogą e-mailową
Po złożeniu zamówienia poprzez e-mail lub sklep internetowy Klient otrzymuje e-mail zwrotny w celu potwierdzenia zamówienia.
Realizacja zamówionego towaru rozpoczyna się:
– w przypadku zamówień płatnych za pobraniem – po tym, jak do sklepu dotrze zamówienie
– w przypadku zamówień płatnych przelewem – gdy środki wpłynął na konto bankowe
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że produkt jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności produktu objętego zamówieniem, Klient jest o tym informowany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Klient w terminie 2 dni od chwili powiadomienia go przez Sklep o braku produktu podejmuje decyzję o dalszej realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, rezygnacja z całego zamówienia).
W przypadku braku decyzji Klienta we wskazanym wyżej terminie, Sklep zwraca wpłaconą przez Klienta kwotę pieniężną.
Zamówione produkty Sklep wysyła w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia zaksiegowania wplaty na koncie, chyba że zaznaczono inaczej w informacji przy produkcie, przy czym maksymalny termin wykonania umowy nie może przekraczać 30 dni.